Tilaus- ja toimitusehdot
Tilaaminen
Roster verkkokaupasta tilaaminen on helppoa: lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Viimeistele tilaus kassa -sivulla täyttämällä laskutus ja toimitustiedot, sekä valitsemalla sopiva toimitustapa. Viimeistele tilaus suorittamalla maksu.
Maksun jälkeen näet yhteenvedon tilauksesta, ja saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Saat vielä toisen sähköpostiviestin kun tilaus toimitetaan kuljetettavaksi, tai on valmis noudettavaksi.
Maksaminen
Verkkokaupassa voi maksaa useimmilla verkkomaksutavoilla, kuten verkkopankin kautta tai luottokortilla. Maksupalvelun toteuttaja on Paytrail Oyj. Lisätietoja Maksutavat -sivulla.
Toimitus
Tuotteet voi noutaa, tai ne toimitetaan Suomessa joko pakettiautomaattiin tai rahtina riippuen tilauksen koosta. Valitse sopiva toimitustapa kassalla, toimitusvaihtoehdot mukautuvat ostoskorin sisällön mukaan.
Toimitusaika Suomeen verkkokauppatilauksille on noin viikon kuluessa, tilaus pyritään lähettämään muutaman arkipäivän kuluessa tilauksesta. Muualle Eurooppaan toimitusaika on luultavasti pidempi, kysy asiakaspalvelusta.
Tarkemmin Toimitustavat -sivulla.
Peruutukset ja palautukset
Ykköskaide Oy (Roster) tarjoaa asiakkailleen 14 päivän palautusoikeuden. Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai palauttaa osan tuotteista, ole yhteydessä meihin: ykkoskaideykkoskaide.fi
Huomioithan seuraavat asiat:
Asiakas vastaa palautuksen posti- tai rahtikustannuksista itse.
Palautukset ja hyvitykset käsitellään n. 2 viikon sisällä tuotteen palautumisesta varastoomme. Hyvityksestä ilmoitetaan sähköpostitse. Hyvitys tehdään samalle maksutavalle, jota olet käyttänyt tilausta tehdessä.
Palautettavan tuotteen, tuotepakkauksen ja kaikkien mukana tulleiden tarvikkeiden ja ohjeiden on oltava kunnossa.
Huomioithan että paketin noutamatta jättäminen Postin tai Matkahuollon toimipisteistä ei tarkoita tilauksen perumista. Mikäli tilaus palautuu lähettäjälle siitä syystä ettei asiakas ole noutanut tilausta, vähennämme palautuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalle palautettavasta summasta.
Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, tee pakettia noutaessasi vahinkoilmoitus Postin / Matkahuollon toimipisteessä. Ilmoita asiasta myös asiakaspalveluumme.
Reklamaatio
Mikäli havaitset tuotteessa vaurioita tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Virheellisistä toimituksista ei aiheudu asiakkaalle postikuluja.
Tuki
Jos sinulla on kysyttävää tuotteidemme asennuksesta tai käytöstä, ota yhteyttä: ykkoskaideykkoskaide.fi
Takuu
Verkkokaupassa myytävillä tuotteilla on yhden vuoden takuu. Takuu ei kata tuotteen väärinkäytöstä, asennusvirheistä tai ohjeiden laiminlyönnistä johtuvia vaurioita. Kuluttajan tulee ilmoittaa virheellisestä tuotteesta takuunmyöntäjälle viipymättä. Lisää tuotteidemme takuusta voit tiedustella: ykkoskaideykkoskaide.fi
Virhevastuu
Tuotteen ollessa virheellinen, virhevastuuaika määrittyy tavaran oletettavissa olevan kestoiän perusteella. Jos sinulla on kysyttävää tuotteestasi, ota meihin yhteyttä: ykkoskaideykkoskaide.fi
Ylivoimainen este (Force majeure)
Ykköskaide Oy (Roster) ei vastaa siitä, mikäli tilausta ei voida toimittaa asiakkaalle tai mikäli toimitus myöhästyy ulkoisen tai yllättävän esteen seurauksena.